aupairaustralie.reismee.nl

Welkom op mijn Reislog!

Hallo en welkom op mijn reislog!

Dé plaats om op de hoogte te blijven van alle avonturen en ervaringen tijdens deze reis. Vanaf nu zul je hier dan ook regelmatig nieuwe verhalen en foto's vinden, en via de kaart weet je altijd precies waar ik me bevind en waar ik ben geweest! Meer informatie over mijzelf en de reis die ik ga maken vind je in het profiel.

Wil je automatisch een mailtje ontvangen wanneer er een nieuw verhaal of een nieuwe fotoserie op deze site staat? Meld je dan aan voor mijn mailinglijst door je e-mail adres achter te laten in de rechter kolom.

Ik zie je graag terug op mijn reislog en laat gerust af en toe eens een berichtje achter!

Leuk dat je met me meereist!

Groetjes,

Moniek

Reacties

Reacties

Tjeerd en Caroline minkes

He Moniek heel veel plezier in Australië.
Pas goed op jezelf!

Tjeerd

Geesje

Lieve Moniek , net als je pap en mam vind ik het super spannend jou mooie reis naar Australië .Ben echt trots op je dat je dit avontuur aangaat . Je gezin daar in Australië krijgen een super aupair.... “you can do it girl” ?Gees

Erna

Hey lieverd, dat wordt vast geen bakje thee meer voor je vertrekt.
Dan wens ik je via deze weg heeeeel veel succes, doe voorzichtig maar ga ook vooral heel veel genieten!!
Dikke knuf en tuut ❣️

Marjan

Monique heel veel succes met je avontuur. Respect hoor! Lekker genieten van de mooie dingen. Leuk dat we je kunnen volgen.

Gr Henk en Marjan

Roelof bos

Lieve Moniek
Het komt nu wel heel dicht bij dat jij ver van ons weg bent.
Ik vindt het een hele mooie ervaring voor jou en hoop dat jij het er erg naar jou zin zal hebben en dat je ook veel mooie dingen gaat doen.
Jou lieve flappie?

Rieneke

Wat leuk Moniek, om je zo te kunnen volgen. Hele goede reis en ik hoop dat het een belevenis voor je zal zijn die je nooit meer vergeet!!

Niels van den Berg

Het is bijna zover, geniet ervan Moniek.

We zullen je volgen

Veel plezier

Kelsey

Lieve Moniek,

Heel veel plezier in Australië. En ik hoop dat je het erg naar je zin hebt.
?Kels

Mama

Lieve dochter, ook ik ben trots op je dat je dit avontuur aan gaat. En wat ben ik blij met al die moderne technologie zodat je aan de andere kant van de wereld toch heel dichtbij kan zijn?

Henny Oost

Hee Moniek,
Jij kent mij wel niet zo goed, maar ik ken je moeder al vanaf de kleuterschool. Wat leuk dat je naar Australië gaat! Ook mijn zoon gaat die kant op. Vanaf februari gaat hij op wereldreis en vanaf juni zal hij ook in Australië zijn. Ik ga je blog in de gaten houden. Heel veel plezier!!!

Mattie

Heel veel plezier in australie.
Wij volgen je.
Ģoede reis

Annie

Hey Moniek,
Wens je heel veel plezier! Dat je lieve mensen mag ontmoeten waarmee prachtige ervaringen mag beleven in een fantastisch land!

Jikkie

Lieve Moniek

Voor mijn gevoel is het nog niet zolang geleden dat ik je als baby in mijn armen had en jaren op je mocht oppassen.
Nu sta je op het punt een wereld reis te maken.
Jij hebt er ontzettend veel zin in.
Wij hopen dat je reis veel plezier en wijsheid geeft.
Pas goed op je zelf en maak er een mooie tijd van, deze ervaring die je gaat doen gaan we je zeker volgen.
Groetjes Jan en Jikkie

Hoi Moniek

De allerbeste wensen voor 2019. Een goede reis gewenst en een fantastische tijd in Australië
Groet,
Wijtske

Jan PW

Hoi Moniek
Gelukkig Nieuwjaar en!
Heel veel plezier op je reis !!
Goed op jezelf passen !!
Knuff en tot gauw XXX

Hennie Dijksma

Hey Moniek, goede vlucht gehad ? En al mooie plaatjes v je gezien op insta en hoop dat je leuke tijd hebt daar

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active